HELPDESK - XPERA PROJECTS

Systém pro hlášení a řešení servisních požadavků.

VŠE PŘEHLEDNĚ V JEDNOM SYSTÉMU


PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ:

 

Jednoduše ovladatelný softwarový nástroj pro řízení libovolného množství projektů a členů týmu, správu incidentů či požadavků.

SCHVALOVACÍ PROCESY:

 

Organizace a sledování workflow. Schvalovací proces požadavku pro dosažení lepších výsledků práce. v rámci společnosti.

SPRÁVA INCIDENTŮ:

 

Modul Správa incidentů, slouží ke sběru nalezených chyb a případných podnětů k změnám.

HELPDESK:

 

Umožňuje zadávání a správu požadavků.  Je plně provázán se všemi ostatními moduly systému XPERA. 

MOŽNOSTI VYUŽITÍ:

 

  • Řízení servisní činnosti v jakémkoliv odvětví IT, telekomunikacích, logistice atd.
  • Podpora Helpdesku v call centrech apod.
  • Sdílení důležitých informací, dokumentů, obrázků, tabulek a grafů
  • Tvorba přehledných výkazů, reportů, analýz a grafů
  • Přiřazení přístupů a práv jednotlivým týmům nebo jednotlivcům k příslušným projektům

HLAVNÍ VÝHODY:

 

  • Integrace do podnikového prostředí
  • Jednotný nástroj pro veškerou komunikaci při řešení problému
  • Přehled o čase stráveném na řešení případu
  • Vysoká efektivita při použití mobilních aplikací